Skip to main content

Klanten die wegblijven

Heb jij hier al eens over nagedacht?
Het kan zijn dat jouw klanten niet wegblijven vanwege je hogere prijs maar dat ze dat als excuus gebruiken omdat het hen toevallig goed uitkomt.

Wat nou als het inderdaad een excuus is?
Een excuus omdat ze niet tevreden zijn.
Of omdat ze niet meer willen komen maar dat niet tegen jou durven zeggen.
Of ze gebruiken het " ik kan het niet meer betalen" omdat ze de confrontatie niet aan durven gaan. Of willen gaan.
Weet je zeker dat jouw klant altijd tevreden is?
Check je dat regelmatig? Zie je elke behandeling iedere keer opnieuw weer als een verkoopgesprek, een sollicitatie? Of ben je stiekem, misschien onbewust aan het verslappen.
Ik heb hier een podcast over gemaakt.
Je kunt hem gratis beluisteren via deze link op Spotify

https://open.spotify.com/episode/32KZQ2whxVslcbTcv4AxUQ?si=FTkVdsGASFOQlWDPsruULw&utm_source=copy-link